arg lapp

Igår satt det en lapp på mitt skafferi i korridorsköket som man efter många om och men kunde tyda en text ur. Det stod något i stil med att du måste hålla ordning i köket för annars sprids sjukdomar som diarré. Jag tänkte snabbt ut att jag inte har stökat ner något alls.
Det satt även en lapp på mitt skåp där det stod "Kitchen Lord".
Jag fick skäll av en tjej i korridoren och jag blev tvungen att be om ursäkt till någon som hade städat.

Kitchen Lord betyder i vår korridor att man ska vara den som håller ordning i köket. Man är Kitchen Lord i en vecka, efter sin vecka roterar man medsols.

Bristfällig kommunikation!!

Kommentarer
Postat av: BoBo

Ohh Kitchen Lord... låter verkligen som en syssla för dig... fan vad du trivs den veckan eller hur =)

2008-11-21 @ 16:14:22
URL: http://bobobergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0