Krig

Igår kväll var det strömavbrott i Flogsta, strömavbrottet varade aslänge och det gjorde även snöbollskriget som ett gäng studenter startade. Troligen utbytessudenter. Folket klarade av att hålla stämmningen gemytlig och vänlig trots många läskiga vrål och hårt kastade snöbollar.
Jag har alltid gillat att provocera folk och även ibland skada andra männsikor, helst ska jag inte få någon som helst skuld för det hela heller, detta lyckades jag med! Jag kasta en stenhårt kramad ispärla rätt i fejjan på en dussintjej med vit mössa, hon föll handlöst i backen och efter ett tag kom hennes kompisar stöttande med tjejen med vit mössa mellan sig. Hon grät och såg ut att vara i stor smärta. Mission complete liksom.

http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=6-AV_ID=832547,00.html

Kommentarer
Postat av: Fagelkvist

du ar ond.

2008-11-27 @ 10:22:40
Postat av: BoBo

Tungt faaan riktigt coolt. Med i tidningen och allt.... Ja starkt jobbat.... hatten av för dig och alla som deltog

2008-12-01 @ 12:35:34
URL: http://bobobergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0