Duggan i morgon öl igår

Igår var det Snerikes imorgon är det dugga. Nick och jag köade till Snerikes sen kom Ponuts, då köade jag, Nick och Ponuts till att det var 4 stycken framför oss i kön då valde jag att gå ur kön. Min tanke var att Nick och jag utan någon mellanhand i form av Jocke, Thom eller Finnen inte skulle fungera och jag skulle säkert dö av tristess.

Sen stötte jag på Honken på väg hem och vi drog till Palermo, jag fick höra nu att Nick har något slags hat mot Palermo, speciellt om man är där med Honken och Lars-Einar.
Så idag är jag som David enligt Nick.


Kommentarer
Postat av: Nicklas

mycket skvaller här på den här sajten på internet

2008-09-24 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0