Veckoslut

Det var sjukt segt att resa från Uppsala till Kumla i fredags! På bussen till Enköping satt det en tjej och pratade med en annan tjej, och när den första tjejen hade slutat en mening så gapande hon onödigt stort och såg mallig ut, och så höll det på under hela bussresan på 40 minuter. Vafan! Sen var bussen en aning sen till tågstationen i Enköping och alla som skulle med tåget fick springa så fort de kunde och det gjorde jag med, bara för att komma fram till tåget som var fullt som en bil med urfattiga afrikaner som flyr från ett inbördeskrig. Vafan!

Och ja! Jag var den mest eftertrakdade killen på hela Klubb Z! Oj vad jag hade brudar runt mig hela tiden! Valde dock den bästa!
Uppsala brudar, here i come!


Kommentarer
Postat av: Den bästa

Amen lycka till med nerkärandet då.

2008-09-28 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0