Byta plats

Under dagens runda på jobbet som utspelade sig i Almby så blev jag friskt påmind om att det finns idioter överallt, mer om detta snart.
Det hade snöat mer och vägarna var inte skottade, detta är ett stort problem då man cyklar med 60kg post plus 83kg FLX fördelat på två smala hjul. Det tog cirka 40 minuter att bara komma fram till första brevlådan.

Hur som haver så gick det helt ok tills att denna äckliga gubbe, fascist och säkert kapitalist sa: "Jag skulle inte vilja byta med dig".

Detta helt utan att jag frågade vad han tyckte. Han slänger alltså ur sig: "Jag skulle inte vilja byta med dig". Svin!

Jag biter mig i läppen och försöker skämta bort det hela: "Jo men kom igen, om du får 100 spänn?"

Då rynkar gubben på näsan och säger: "Tss, det räcker inte!". Och trodde således att jag var helt seriös med mitt skämt.

FAN!
Lättar upp stämningen med mig och en HOERZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0