flogsta

Jag, Filip och den nya tjejen i korridoren Caroline fick inatt för oss att slå sönder saker med golfklubba. Jag vet, detta är sjukt corny men Filip var full och jag hade precis druckit en öl så jag kunde låtsas.
Först ut var Filip och två gamla vhs filmer(ja, dom innan dvd'nö) han totaldemolerade båda två, nästa man till rakning var jag som slog iväg 3 värmeljus och jag slog längst.
Sen var det dags för Caroline, och ja vad ska man säga, tjejer är inte helt kanonbra på sport va?
Ett plus i kanten för hennes golfbakgrund.

Tidigare under kväller så testade vi att SodaStreama vin också, resultatet vart sisådär. Det fick en smak av banan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, hon stavar sitt namn Jeanette egentligen. Men det är ett intärnskämt "hehe" att stava hennes namn med sch :)

2009-01-14 @ 14:47:39
URL: http://jennysvensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0